Menu Search
603 103 243 (Po-Pá: 8-16 hod)
0 0
Vyberte kategorii

Poradna


Nový příspěvek

Údaje označené hvězdičkou(*) jsou povinné
*
Andrea Fousková
04. 12. 2020 09:03
objednávka

Dobrý den,
posílala jsem objednávku do Vlašimi Andrea Fousková. Nepřišel mi potvrzovací email a ani se nemůžu k Vám dovolat. Přijde mi objednávka nebo ne?
děkuji

Reagovat
Petra
30. 11. 2020 14:37
Objednávka 10374

Dobrý den, dne 17.11.2020 jsem zde objednala povlečení, platba na Váš účet ve výši 2 476 Kč byla provedena dne 18.11.2020. Dodnes jsem neobdržela ani povlečení ani sebemenší informaci o stavu mé objednávky, telefon nikdo nezvedá ...

Reagovat
Michaela Křížková
30. 11. 2020 00:28
Nedodané zboží, ČOI, žaloba

Dobrý den, mám stejnou zkušenost jako ostatní, objednané a zaplacené zboží. Zboží nedodané, obchodník nereaguje na výzvy, nekomunikuje. Již jsem poslala přes datovou schránku odstoupení od smlouvy, podala stížnost přes dTest (vasestiznosti.cz) a podala jsem na ČOI návrh na mimosoudní řešení sporu. ČOI již kontaktovala obchodníka a nyní čekám na uplynutí 15 denní lhůty. Pokud se ani potom nic nestane, půjdu soudní cestou. Vidím, že nás je hodně, byla by možnost podat žalobu společně. M.Křížková

Reagovat
Anna Rybářová
24. 11. 2020 14:07
Dodání zboží

Dobrý den, dne 11.11. jsem provedla objednávku a ihned odeslala peníze na účet. Od té doby žádná komunikace, na mail žádná reakce a telefon nezvedáte. Prosím o zaslání zboží, nebo vrácení peněz. Rybářová

Reagovat
Anna Rybářová
30. 11. 2020 19:35
Re: Dodání zboží

Zdravím všechny, dnes jsem obdržela peníze zpátky+omluva v e-mailu. Doufám a věřím, že se všichni dočkáte nakonec vrácení peněz, jako já. Pro majitele firmy: snad se postavíte pořádně na nohy a vrátíte zpět k tak super přístupu k zákazníkům, jako před lety. Rybářová Anna

Reagovat
Lenka Václavíková
23. 11. 2020 14:29
Objednávka ze dne 15.11.2020 č. 10365

Dobrý den, nemohu se Vám dovolat a nemám žádné informace o své objednávce. Platba byla uhrazena okamžitým převodem. Prosím o okamžité informace a zaslání objednávky, pokud zboží nemáte, žádám okamžité vrácení peněz v plné výši, pokud tak neučiníte, budu nucena podniknout jiné kroky ( ČOI...). Upřímně jsem zděšena Vaším hodnocením tady.

Reagovat
Jitka Valentíková
19. 11. 2020 14:47
objednávka 10257

Dne 19.11.2020 jsem obdržela zpět v plné výši platbu za nedodané zboží. Děkuji za peníze i zkušenost.

Reagovat
Jitka Valentíková
16. 11. 2020 14:59
objednávka 10257

Dobrý den,
dne 18.10.2020 jsem provedla objednávku a zároveň i platbu převodem. Dosud nemám odezvu, zboží ani peníze. Žádám urychlené dodání povlečení.
VJ

Reagovat
Jan Medveď
16. 11. 2020 13:15
vrácení peněz

Dobrý den,

minulý týden jsem vám převodem zaslal peníze za zboží, které mi nebylo doručeno. na email + mobil nikdo nereaguje. Žádám o vrácení peněz na účet. jedná se o objednávku č. 10334

Reagovat
Lenka Václavíková
23. 11. 2020 14:44
Re: vrácení peněz

Dobrý den, dostalo se Vám prosím nějakých informací nebo odpovědi od prodávajícího? Děkuji za odpověď

Reagovat
Jana Štěpánová
11. 11. 2020 15:05
DOTAZ 2

Opět Štěpánová,informace o stavu objednávky 10306.
S hruzou jsem si přečetla na Váš obchod recenze,Myslela jsem,že se jen někde v mém případě stalo nedorozumění.Objednavku jsem zaplatila předem,čehož ted lituji.Jelikož zboží v době objednávky bylo skladem,doufám,že mi dorazí do 17.11.2020,což by byla 14idenní lhuta od objednaní.Jestli zboží neobdržím,bude následovat email o odstoupení od smlouvy,žádost o vrácení peněz na učet,následně podnikntí jiných kroku s pomocí ČOI.Co si má člověk myslet o obchodu,kde je takový přístup,že Vám v pracovní době nikdo nezvedne telefon.......S politováním Štěpánová

Reagovat
Jana Štěpánová
11. 11. 2020 14:26
dotaz

Dobrý den,dne 3.11.2020 jsem si na Vašich webovkách objednala dětské povlečení Vampirina.Na telefonní číslo 603103243 se nemužu vubec dovolat.Potřebovala jsem informaci o stavu objednávky 10306.Děkuji Štěpánová

Reagovat
Ing.Luděk Novák
15. 10. 2020 13:27
Storno objednávky

Dobrý den !


Protože jsem se do dnešního dne nedočkal ani zboží a dokonce ani odpovědi na dotaz, s okamžitou platností ruším u Vás objednávku č.10236 v plném rozsahu.

Zdraví

Novák

Reagovat
objednávka č. 10171
24. 07. 2020 19:44
objednávka č. 10171

Zdravím ruším svoji objednávku vůbec neragujete na emaily a telefon vůbec neberete objednala jsem si zboží jinde. Aspoň že jsem neplatila nic předem protože bych se asi nikdy nedočkala zpátky vrácení peněz.

Reagovat
Jitka Horáková
21. 07. 2020 10:35
objednávka č. 10174

Dobrý den, dne 7.7.2020 jsem si objednala zboží, na které stále čekám. Objednávka byla potvrzena na můj e-mail dne 7.7.2020. Dne 17.7.2020 jsem poslala urgenci, dnes jsem zkusila volat na číslo 603103243, ale nikdo to nebere.
Ráda bych věděla, jestli zboží dorazí a kdy, případně zda byla objednávka zrušena a proč.
Pokud mi zboží nebude dodáno do týdne, tak objednávku ruším. Děkuji Horáková

Reagovat
Kolaříková
23. 06. 2020 16:12
Objednávka č. 10146

Dobrý den, již několik dnů se snažím Vás kontaktovat ohledně objednávky č. 10146.Telefon nikdo nezvedá, na email nikdo nereaguje. Peníze jsem Vám za objednávku poslala předem, prosím tedy neprodleně o urychlené odeslání objednávky na mojí adresu. Pokud nemáte zboží na skladě, tak dle § 1978 občanského zákoníku odstupuji od smlouvy a žádám vrácení celé částky na můj účet.V případě, že od Vás nebudu mít do 5 pracovních dní žádnou zpětnou vazbu, učíním dál patřičné kroky.
S pozdravem, Kolaříková

Reagovat
Tereza Nykodémová
14. 09. 2020 08:30
Re: Objednávka č. 10146

Dobrý den, mám stejný problém. Mohla bych vědět jak jste dopadla?
Děkuji Nykodémová

Reagovat
Kolaříková
29. 06. 2020 17:36
Re: Objednávka č. 10146

Po 16 dnech se prodejce mailem konečně ozval, že objednávka byla předána logistice a následně bude předána dopravci. Za další 3 dny byla objednávka doručena. Zboží bylo v době objednávky skladem, avšak avšak i tak dorazilo až po 19 dnech bez omluvy či jiného vysvětlení proč se jim nešlo dovolat.

Reagovat
Dagmar Kožušníková
18. 05. 2020 14:32
Objednávka 10085

Dobrý den,
již několik dnů, týdnů se Vás snažím kontaktovat ohledně mé objednávky č. 10085 ze dne 8.4.2020, telefon mi neberete, na email nereagujete. Peníze jsem za objednávku poslala předem, prosím tedy o urychlené jednání ohledně mé objednávky - zašlete zboží na moji adresu, pokud zboží nemáte, pak odstupuji od smlouvy a žádám o urychlené vrácení peněz na můj účet. Pokud se tak nestane do týdne, učiním další patřičné kroky a předám tuto záležitost dál. Děkuji Kožušníková

Reagovat
Zuzana Bouchalová
11. 05. 2020 13:21
Objednávka č 10084

Dobrý den,
nemohu se dovolat ani nereagujete na moje emaily.Žádám o navrácení peněz.
Děkuji Bouchalová

Reagovat
Monika Hačecká
06. 05. 2020 07:02
Objednavka zbozi c.10089

Dobrý den,
již několik týdnů se Vás snažím kontaktovat ohledně mé objednávky č. 10089 ze dne 7.3.2020, telefon mi neberete, na email nereagujete. Peníze jsem za objednávku poslala předem, prosím tedy o urychlené jednání ohledně mé objednávky - zašlete zboží na moji adresu, pokud zboží nemáte, pak odstupuji od smlouvy a žádám o urychlené vrácení peněz na můj účet. Pokud se tak nestane dotýdne, učiním další patřičné kroky a předám tuto záležitost dál. Děkuji Hačecká

Reagovat
Radka Lipenská
14. 04. 2020 11:19
Nevyřízená objednávka

Dobrý den,
již několik týdnů se Vás snažím kontaktovat ohledně mé objednávky č. 10066 ze dne 10.3.2020, telefon mi neberete, na email nereagujete. Peníze jsem za objednávku poslala předem, prosím tedy o urychlené jednání ohledně mé objednávky - zašlete zboží na moji adresu, pokud zboží nemáte, pak odstupuji od smlouvy a žádám o urychlené vrácení peněz na můj účet. Pokud se tak nestane dotýdne, učiním další patřičné kroky a předám tuto záležitost dál. Děkuji Lipenská

Reagovat
Václava Vondrovská
27. 03. 2020 21:30
Obj. č. 10060

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na objednávku č. 10060. Peníze jsem převedla 2. 3. Předpokládaná doba doručení měla být 10. 3. Dodnes jsem žádnou zásilku neobdržela. Telefon mi nikdo nezvedá, email a Facebook rovněž zůstal bez odezvy. Pokud zboží nemáte, vraťte peníze, jinak se obrátím na ČOI.

Reagovat
Petra Krejčí
23. 03. 2020 23:12
COI

Doposud nemám zaplacené zboží z ledna, telefony neberou, emaily nereagují. Předávám COI.

Reagovat
Jaroslava Bedřichova
09. 03. 2020 17:33
objednavka

Dobry den 28 února 2020 jsem zaslala objednavku 10058 a stale mě nedošla. Chtěla bych vědět kdy dojde? Bedřichova

Reagovat
Jarka Bedřichova
25. 03. 2020 18:44
Re: objednavka

Stale, stale ,stale mě zboží nepřišlo, a nikdo nekomunikuje chci okamžitě stornovat objednavku a vrátit peníze co jsem poslala. Okamžitě

Reagovat
Kreidl
19. 02. 2020 16:01
dotaz

mám zájem o dvojitou podložku Merino 90*200 cm.
Dík za replay
Kreidl

Reagovat
JITKA FIKEJZOVÁ
18. 02. 2020 15:37
Sušička

Dobrý den, před vánoci jsem od vás koupili přikrývku Thermo Luxus a zajímalo by mě jestli je možno přikrývku po vyprání sušit v sušičce. Děkuji

Reagovat
Šugerková Monika
17. 02. 2020 11:41
objednávka 10026

Dobrý den,
pokud mi Vaše firma neposkytne informace o mojí objednávce 10026 z 24.1.2020 nebo ji nezrealizuje do pěti pracovních dnů, odstupuji tímto od smlouvy a prosím o vrácení peněz. Pokud nebude takto učiněno, budu situaci řešit s pomocí České obchodní inspekce.
S pozdravem,
M. Šugerková

Reagovat
Zuzana Poledníková
29. 01. 2020 13:55
NEDOPORUČUJI

Nekomunikují, peníze už taky asi neuvidím. Nic zde nekupujte.

Reagovat
Zuzana
10. 02. 2020 20:56
Re: NEDOPORUČUJI

Tak nám nakonec zboží dorazilo

Reagovat
Jaroslav Vozdecký
03. 01. 2020 16:46
Anatomický tvarovaný polštář

Dobrý den.prosím který je kvalitnější lepší polštář anatomický tvarovaný nebo anatomický klasický.já mám od malá vadné držení těla skoliosu.syn 11.let. má stejný problém jako já.je anatomický tvarovaný vhodný i pro něho? Z výškou 11./9.cm. oba spíme nejčastěji na boku.dekuji.

Reagovat
Leoš Krejčí
02. 12. 2019 13:34
objednávka 9927

Je nějaká šance se něco dovědět o mé objednávce 9927?
Je dost dlouho co jsem zboží objednal, zaplatil a nic.
Podle příspěvků níže to vypadá, že nefungujete. Pokud v dohledné době několika dnů
nebudete reagovat, předám celou záležitost ČOI.
s pozdravem Krejčí Leoš



Krejčí

Reagovat
Jana Krausová
25. 11. 2019 13:44
objednávka č. 9944

Ruším svou objednávku, kterou jste přijali před chvílí, tj. 25. 11. 2019 ve 13:08 hod., a to pod číslem 9944 na povlečení DELUX SOPHIA 2 ks.

Reagovat
Alena Vrtišková
20. 11. 2019 12:25
STORNO

Dobrý den, již několik dnů se snažím Vás kontaktovat ohledně objednávky č. 9922. Na email nikdo nereaguje, telefon nikdo nezvedá a na dalším čísle, které je uvedeno na mapách.cz, je telefon nedostupný. Peníze jsem Vám za objednávku poslala předem, prosím tedy neprodleně o urychlené odeslání objednávky na mojí adresu. Pokud nemáte zboží na skladě, tak dle § 1978 občanského zákoníku odstupuji od smlouvy a žádám vrácení celé částky na můj účet.V případě, že od Vás nebudu mít do týdne žádnou zpětnou vazbu, učíním dál patřičné kroky.
S pozdravem, Vrtišková

Reagovat
Alena Vrtišková
06. 12. 2019 13:17
Re: STORNO

Majitel firmy se mi telefonicky i po emailu omluvil. Za nefunkčností eshopu, byly interní problémy. To se někdy stává, chápu.. Peníze mi okamžitě vrátil na účet. Takže je vše vpořádku. Děkuji a přeji vše dobré.
Vrtišková

Reagovat
Lucie Greenford
18. 11. 2019 14:23
Objednávka 9905

Dobrý den, už několik dnů čekám na odpověď o objednávce 9905. Na telefon také nikdo nereaguje. Předem děkuji za vyřízení.

Reagovat
Vladana Jurčíková
14. 11. 2019 10:16
objednávka

Dobrý den, marně čekám na zprávu o objednávce 9840, na email ani telefon nikdo nereaguje.

Reagovat
Eva Švubová
06. 11. 2019 17:48
Doručení zboží

Dobrý den, minulý týden jsem od Vás obdržela zprávu, že jste přijali platbu za objednávku - 2 ks matracové chrániče. Prosím o jejich brzké doručení. Jedná se o dárek, který potřebuji předat. Děkuji Eva Švubová Náměšť na Hané.

Reagovat
Jana Bartakova
04. 10. 2019 22:00
Prostěradlo plachta bavlna

Dobrý den, měla bych zájem o prostěradlo modré bavlna plachta na masážní stůl je chci využít. Máte prosím na skladě. Pokud ano, prosím o foto jakou má barvu. Děkuji moc Jana Marková Bartakova

Reagovat
Jana Bartakova
04. 10. 2019 22:00
Prostěradlo plachta bavlna

Dobrý den, měla bych zájem o prostěradlo modré bavlna plachta na masážní stůl je chci využít. Máte prosím na skladě. Pokud ano, prosím o foto jakou má barvu. Děkuji moc Jana Marková Bartakova

Reagovat
Jana Pivoňková
17. 09. 2019 13:01
objednávka

Dobrý den,5.9.2019 jsem si objednala povlečení a prostěradla a do dneška nic nepřišlo a ani telefon nikdo nezvedá.Potřebovala jsem toto jako dárek
ale to už je bezpředmětné.Potřebuji vědět jestli objednávka 9797 bude vyřízena nebo nikoli.Už budu čekat jen do konce týdne a pak objednávku ruším.Pivoňkováí

Reagovat
Kamila
16. 08. 2019 15:29
Hrozný, už nikdy víc

V eshopu jsem si 7.8. Objednala sadu předložek do koupelny, které byly skladem a slibovali doručení do druhého dne. Předložky byly jako dárek tak jsem volila tyhle Borneo N92 aby mi rychle přišly. Nečekaně zásilka přišla až 16.8., několikrát jsem ji urgovala kde je protože jsem ji měla zaplacenou předem, z eshopu se neobtěžovali ani jednou se ozvat. Nakonec natěšená že přišly, sice pozdě o dva dny po narozeninách, tak při rozbalování zjistím že mi přišly uplně jiné a to Borneo N95. Ani asi nemá cenu nic reklamovat, když nekomunikují a čekat další dva týdny na ty správné to už se mi vážně nechce. Obchod NEDOPORUČUJI.

Reagovat
Martina Kučerová
14. 07. 2019 16:24
Čištění přikrývky Lambela

Dobrý den,

prosím Vás o radu, kde mohu nechat vyčistí u vás zakoupené přikrývky Lambela. Nevím, zda je vhodné přikrývku nechat vyčistit v běžné čistírně nebo mám hledat specializovanou? Bohužel, na Plzeňsku jsem nenašla žádnou.
Děkuji
Kučerová

Reagovat
olga vohradská
12. 06. 2019 15:20
Předložka do koupelny

Dobrý den, měli byste prosím přeložku do koupelny, pouze 1ks před vanu/NEPOTŘEBUJI K WC/. Děkuji Olaga

Reagovat
PaedDr. Vladimír Bärtl
14. 05. 2019 10:49
koupelnové a WC předložky

Dobrý den, právě vracím do obchodu Mikaton koupelnovou 3dílnou soupravu Borneo. Důvodem je, že obal na poklop WC je příliš malý. A jde mi především o něj. U staršího obalu se mi při praní potrhalo vedení upevňovací sňůrky. Takže se ptám, zda máte uvedené soupravy (mimo Borneo), kde je ten obal na WC poklop větší. Mám klasickou mísu se splachovací nádrží kombi (spolu s mísou). Děkuji za čas, který věnujete odpovědi na tento můj dotaz, přeji hezký den.

Reagovat
Ondřej Eliáš
16. 07. 2019 09:48
Re: koupelnové a WC předložky

Dobrý den, pošlete nám prosím rozměry Vašeho poklopu. Každý poklop je jinak veliký a bez rozměrů si Vám netroufnu odpovědět...

Reagovat
Kristyna
15. 02. 2019 04:47
Fusak z ovci vlny

Dobry den, dostala jsem jako darek fusak z ovci vlny, po vyprani mi bohuzel zplstnatel,na internetu jsem se docetla,ze nesnese teploty nad 30stupnu(vyprano na 40),to jsem bohuzel nevedela:-( Muj dotaz zni,zda si zplstnatela vlna ponechava sve puvodni vlastnosti?Za chvili se mi ma maly narodit,tak jestli mam shanet fusak novy.Dekuji

Reagovat
Ondřej Eliáš
15. 02. 2019 07:51
Odpověď na "Fusak z ovci vlny"

Dobrý den, to zplstnatění je způsobeno jak teplotou vody, tak praním v pračce, kde se ta vlna stloukává.
Musíte to prát ručně, do 30°C, pak to opatrně vymačkat a pověsit na místo bez přímého slunečního světla.
Bohužel, splstnatění nejde napravit :(

Reagovat
Kristyna
16. 02. 2019 18:12
Re: Odpověď na "Fusak z ovci vlny"

Dobry den, to chapu, ale zanechava si stejne tepelne vlastnosti i po zplsnateni?Fusak neni uz nadychany, vlna je splacla.
Dekuji.

Reagovat
Ondřej Eliáš
17. 02. 2019 13:17
Re: Re: Odpověď na "Fusak z ovci vlny"

Hezké nedělní odpoledne,
Ano, ten materiál ztrácí tepelně izolační vlastnosti :(

Reagovat
Iveta
13. 08. 2017 22:03
Dotaz na přehozy na sedačku

Dobrý den, bylo by možné si objednat pouze potahy na křesla, bez potahu na sedací soupravu?

Reagovat
Ondřej Eliáš
14. 08. 2017 19:17
Odpověď na "Dotaz na přehozy na sedačku"

Dobrý den Iveto, bohužel, zklamu Vás. Potahy na sedačku se vrábějí pouze jako sady. Pouze přehoz na sedačku z vlněného včesu Merino Vám umíme ušít na míru, přesně podle Vašich požadavků.

Reagovat
Ondřej Eliáš
14. 08. 2017 19:17
Odpověď na "Dotaz na přehozy na sedačku"

Reagovat
Monika
13. 04. 2017 13:47
sražená merino vlna

Dobrý den, při praní v pračce a sušení v sušičce se mi zplstnatěl rukávník na kočár z merino vlny, vlna je zplstnatělá. Jde to prosím nějakým způsobem ještě zachránit? Moc děkuji

Reagovat
Ondřej Eliáš
22. 05. 2017 09:43
Re: sražená merino vlna

Dobrý den Moniko, chyba je v tom, že jste to prala v pračce. Na textilní etiketě na výrobku je uvedeno ruční praní při max. 30°C. A je to právě z důvodu toho plstnatění. Zplstnatění vlny je bohužel nevratné :(

Reagovat
Magdalena
11. 04. 2017 14:03
Povlečení

Prosím o nabídku povlečení z bavlněného saténu v nežehlivé úpravě vel. 140x200 plus polštář - potřebuju po dvou kusech. Jde o dárek mamince k osmdesátým narozeninám, takže něco v jemných pastelových barvách, nejlépe s květinovým vzorem.
Děkuji. M.Lečbychová

Reagovat
Chlupová Jaroslava
20. 01. 2017 10:16
línání sobí kožešiny

Dobrý den! Před 3lety jsme si pořídili kožešinu ze soba. V loňském roce začala ,,línat", pouštět chlupy ve velkém množství. Chci se zeptat, jestli se s tím dá něco dělat, event. ošetřit tak, aby se línání zabránilo a mohla dál sloužit na ozdobu. Podotýkám, že jen leží a není využívána jinak. Čas od času ji vyklepu od prachu. Pokud mi můžete poradit, budu vděčná. Děkuji a jsem s pozdravem Chlupová

Reagovat
Ondřej Eliáš
10. 03. 2017 15:35
Odpověď na "línání sobí kožešiny"

Dobrý den, nejsme odborníci na soby :)
Ale ze zkušeností s ovčími kožešinami tušíme, že vaše sobí kožešina mohla zareagovat na změnu klimatu v místnosti, tedy především na vlhko a teplo. Například se mohla radikálně snížit nebo zvýšit vlhkost. Nebo jste změnili umístění v rámci místnosti a na kožešinu začalo přímo svítit slunce.
Nicméně drobné línání je přirozené.

Reagovat
Šárka
18. 10. 2016 11:58
Dětský fusak z ovčí vlny

Dobrý den, prosím o radu. Zakoupila jsem zimní fusak do kočárku z ovčí vlny. Je super a malemu je v něm hezky teploučko, ale velký problém je, že když malého vyndám, tak je celý od chlupů. Prosím o radu, zda s tím lze něco udělat? Moc děkuji za odpověď a přeji pěkný den, Šárka W.

Reagovat
Darina
18. 10. 2016 12:04
Re: Dětský fusak z ovčí vlny

Dobrý den,
bohužel to je vlastnost vlněných výrobků, ale zkuste "beránka" jednou za čas vysát vysavačem.
Postupem času to línání ustane.
Snad jsem Vám aspoň trochu pomohla.
Hezký den.

Reagovat
EVA NOVÁKOVÁ
14. 06. 2016 14:11
DOTAZ

Dobry den jaky je prosim rozdil mezi dutym vláknem a polyesterovym vléknem-nebo je to totež? Děkuji za odpověd

Reagovat
Ondřej Eliáš
03. 10. 2016 10:20
Re: DOTAZ

Dobrý den paní Nováková, rozdíl v tom není. Duté vlákno je z polyesteru, proto se mu často říká polyesterové vlákno.

Reagovat
Jiří Šedivý
02. 10. 2015 15:34
Potahy na sedací soupravu.

Dobrý den, mám dotaz, zdali by bylo možné vybrat si z vaší nabídky potahy na sedací soupravu rohovou, křeslo a taburet. Pokud ano, jestli je možné vybrat z nějakého katalogu látek.(vzorek). Pravděpodobně se jedná o potahy napínací. Děkuji za odpověď

Reagovat
Katka
25. 11. 2015 09:54
Re: Potahy na sedací soupravu.

Dobrý den, v nabídce bohužel potahy na rohové sedací soupravy nemáme.

Reagovat
Ondřej Eliáš
25. 11. 2015 09:50
Odpověď na "Potahy na sedací soupravu."

Reagovat
Ondřej Eliáš
25. 11. 2015 09:50
Odpověď na "Potahy na sedací soupravu."

Reagovat
Kateřina Trojková
28. 08. 2015 12:44
Termín dodání !!!

Dobrý den, dne 13.8.2015 jsem si u Vás objednávala koupelnovou a WC předložku, dnes je 28.8.2015 a zboží stále nedodáno. Byli byste alespoň tak hodní a sdělili mě, kdy mě zboží dojde? DĚKUJI!

Reagovat
Katka
28. 08. 2015 12:51
Re: Termín dodání !!!

Dobrý den paní Trojková, psala jste nám, že chcete objednávku stornovat. Máte o objednávku stále zájem, nebo platí Vaše storno objednávky?

Reagovat
Michal
07. 05. 2015 23:49
Pomoc s výběrem

Dobrý den, vybírám přikrývku 140x200cm a polštář 70x90cm. Prozatím jsem si vyhlédl od Kvalitexu celoroční přikrývky AntiStress a Aloe Vera a polštář Alaska. Doporučíte mi spíše provedení Antistress nebo Aloe Vera? A polštář Alaska bude nejlepší volba? Na ceně tolik nezáleží. Dále se nemůžu rozhodnout jestli celoroční přikrývku s gramáží 850g nebo celoroční Thermo s gramáží 1120g. Použití bude v novostavbě v teplém bytě. Moc děkuji za rady, MK.

Reagovat
Kateřina
11. 05. 2015 08:18
Re: Pomoc s výběrem

Dobrý den pane Michale. Přikrývky Antistress obsahují karbonová vlákna. Tato vlákna slouží převážně k odvodu statické elektřiny napětí a tudíž stresu z těla. Kdežto přikrývky Aloe vera mají povrchový materiál složený ze 100% polyesteru (mikrovlákna), ale také z výtažku z Aloe vera, které působí změkčujícím vlivem na pokožku a to i přes bavlněné povlečení. Takže záleží kterým účinkům dáte přednost. Pokud bydlíte v teplém bytě, doporučila bych Vám klasiské přikrývky středně teplé, ne Thermo. Tyto thermo přikrývky jsou určené na zimu v chladnějších místnostech.

Reagovat
Renáta
18. 04. 2015 14:27
objednávka

Dobrý den, nějak se mi nedaří odeslat objednávku zkoušela jsem to již dvakrát můžete mi poradit? děkuji Pyszková

Reagovat
Jaroslav Macháček
24. 11. 2014 09:01
dotaz

dobrý den rád bych si koupil na chatu opravdu teplé deky. poraďte mi, jaké by z vašeho sortimentu byly nejlepší.
Díky J Macháček

Reagovat
Kateřina
24. 11. 2014 09:40
Re: dotaz

Dobrý den pane Macháčku. Z přikrývek vyrobených z přírodního materiálu, bych Vám doporučila vlněné přikrývky Lambela (Teplé). Vlna má výborné termoregulační schopnosti a absorbuje tělesnou vlhkost z lidského těla kterou odvádí pryč. Tento efekt vytváří tzv. „Suché teplo“. Pokud dáváte přednost umělým vláknům, doporučuji Vám přikrývky Thermo (Vysoce teplé). Tyto přikrývky jsou vyrobené ze dvou napevno k sobě sešitých přikrývek. Díky tomu mezi nimi vzniká vzduchová kapsa která izoluje teplo. Další výhoda je ve váze. Thermo přikrývky z dutého vlákna jsou lehké.

Reagovat
Kuba
07. 11. 2014 14:32
Rozdíl mezi přikrývkami

Dobrý den, jaký je rozdíl mezi přikrývkami Luxus plus, Antistress, Harmony, Alaska a Aloe vera? Není mi to úplně jasné. Díky za odpověď.

Reagovat
Katka
07. 11. 2014 15:10
Re: Rozdíl mezi přikrývkami

Dobrý den Ondro. Tyto přikrývky z dutého vlákna se liší hlavně povrchovým materiálem. Přikrývky Luxus plus mají standardní sýpku ze 100% polyesteru (mikrovlákna), který je velice příjemný na dotek. Povrchový materiál Přikrývek Antistress je také z polyesteru, ale obsahuje navíc karbonová vlákna. Tato vlákna slouží převážně k odvodu statické elektřiny (vhodné při používání polyesterového povlečení), napětí a tudíž stresu z těla. Potah Přikrývek Harmony tvoří bavlněný satén. Díky tomuto materiálu jsou přikrývky velice příjemné, měkké na dotek a luxusní. Přikrývky Alaska se nevyrábí. V tomto typu nabízíme polštáře, které mají jako vnitřní materiál kuličkové duté vlákno. Povrchový materiál je stejný jako u přikrývek Luxus plus 100% polyester (mikrovlákno). Přikrývky Aloe Vera mají povrchový materiál složený ze 100% polyesteru (mikrovlákna) a výtažku z Aloe vera, které působí změkčujícím vlivem na pokožku a to i přes bavlněné povlečení. Takže jestli vybíráte přikrývku, zvažte jestli chcete klasickou, jako je třeba Luxus plus, Harmony a nebo přikrývku už z léčebnými účinky jako jsou Aloe vera nebo Antistress.

Reagovat
Daniel
29. 10. 2014 10:15
peřina

Dobrý den,chtěl bych koupit peřiny zimní (tedy teplé) nevím jaké si vzbrat můžete mi poradit jestli vlněné peří duté vlakno nevím Dík

Reagovat
Katka
29. 10. 2014 14:25
Re: peřina

Dobrý den, přikrývky z dutého vlákna jsou velmi lehké, teplé a velice příjemné na dotek. Další výhoda je čištění. Přikrývky z dutého vlákna se dají prát v pračce. Vlněné přikrývky jsou těžší, ale zase velice hřejivé. Vlna skvěle odvádí pot, ale nedá se prát doma. Výběr je na Vašem zvážení jaké vlastnosti Vám budou vyhovovat nejvíce.

Reagovat
Lucka
20. 10. 2014 12:49
Outlet povlečení

Dobrý den, chci se zeptat, zda povlečení v kategorii Outlet povlečení je nové, nebo použité? Proč je tak podezřele levné? Děkuji za informaci.

Reagovat
Katka
20. 10. 2014 15:11
Re: Outlet povlečení

Dobrý den paní Lucko. V kategorii Outlet máme zařazené povlečení, které je skladem v posledních kusech, a už se nevyrábí. Nejedná se o žádné použité povlečení, jen doprodáváme sklady, abychom vytvořili prostor na skladě pro nové povlečení. Děkujeme Vám za užitečný podnět a hned doplníme informace k této kategorii, aby to bylo jasné všem! :) Děkuji.

Reagovat
Martina
17. 10. 2014 09:00
Rozdíl mezi přikrývkami

Dobrý den, jaký je rozdíl mezi přikrývkami Luxus plus a Standard? Obě jsou od firmy Kvalitex. Děkuji za informace.

Reagovat
Katka
17. 10. 2014 11:19
Re: Rozdíl mezi přikrývkami

Dobrý den paní Martino. Přikrývky Luxus plus jsou vyrobené z vysoce kvalitního zahraničního dutého vlákna, které díky svým vlastnostem vyniká svou dlouhotrvající nesléhavostí. Díky použití vysoce kvalitních dutých polyesterových vláken má vynikající izolační a tepelné vlastnosti. Přikrývky Standard jsou vyrobené z českého dutého vlákna které nemá tak výborné vlastnosti jako to zahraniční duté vlákno.

Reagovat
Adriana Vytisková
14. 10. 2014 19:16
Barva polštářů a přikrývek z 50% prachové a 50% husí peří

Dobrý den, chtěla bych si u vás objednat zboží uvedené v předmětu ve dvou kusech, ale nenašla jsem volbu barvy povlaku. Přála bych si nevýraznou barvu v jakém koliv odstínu, nejlépe světle béžová. Byl by to problém? Děkuji! AV

Reagovat
Katka
15. 10. 2014 08:12
Re: Barva polštářů a přikrývek z 50% prachové a 50% husí peří

Dobrý den paní Vytisková. Výběr barvy povlaků u péřových výrobků není problém. Stačí když do poznámky u vyplňování objednávky připíšete barvu kterou chcete. S těch světlejších doporučujeme smetanovou nebo bílou.

Reagovat
Tereza
01. 10. 2014 16:51
francouzké povlečení

Dobrý den mám k vám dotaz chci si objednat u vás Francouzké povlečení ,ale rozměry mám 22O na 220 a nemůžu ho u vás najít máte jen 140 na 22O a 240 na 200 kdy si jsem u vás kupovala ,protože jsem s ním byla spokojená,ale nepamatuji si jestli můžu ten rozměr koupit větší... Děkuju za odpověd ........Sedláková

Reagovat
Ondřej
01. 10. 2014 17:22
Re: francouzké povlečení

Dobrý den paní Sedláková, pokud má Vaše přikrývka rozměr cca 220x220cm, musíte na ní použít povlečení o rozměru 220x220cm. Větší by Vám nesedělo. Umíme Vám ušít "na míru" v rozměru 220x220cm povlečení značky Kvalitex. Vybírat si můžete z dezénů na adrese: https://www.bavlna.cz/francouzske-povleceni-prodlouzene/kvalitex/ Objednávku, prosím, pošlete na naši emailovou adresu Info@bavlna.cz. Děkuji

Reagovat
Eva Goldasová
27. 09. 2014 12:20
doprava na Slovensko

Ma la by som zaujem o postelné prádlo, avšak zistila som , že na Slovensko nedoručujete.Naozaj to nej de, ak by som Vám sumu už vopred uhradila na účet ? Za odpoveď veľmi pekne ďakujem

Reagovat
Katka
27. 09. 2014 14:21
Re: doprava na Slovensko

Dobrý den paní Goldasová. Zboží na Slovensko neposíláme ani při platbě předem. Je mi líto :(

Reagovat
Krucká Hedvika
19. 09. 2014 07:48
přikrývky z ovčí vlny repase

Chtěla bych Vás poprosit o sdělení, zda nějaká firma na Vysočině opravuje použité přikrývky z ovčí vlny, potřebovala bych přikrývky přešít do nové sypkoviny a předtím vlnu znovu vyčistit a načechrat. Děkuji za zprávu

Reagovat
Katka
19. 09. 2014 09:11
Re: přikrývky z ovčí vlny repase

Dobrý den paní Hedviko. Jsme ze severní Moravy, proto neznáme vaše malé lokální výrobce. Neznáme žádnou firmu z Vysočiny, která by opravovala vlněné přikrývky.

Reagovat
Marta Hrčková
09. 09. 2014 12:01
Prodloužené krepové povlečení

Dobrý den,objednala jsem si krepové povlečení na zip. Na zipech ale nejsou jezdci,má to tak být nebo je to vada ?

Reagovat
Katka
09. 09. 2014 13:08
Re: Prodloužené krepové povlečení

Dobrý den paní Hrčková. Na zipu by jezdec určitě měl být, aby šlo povlečení uzavřít. Zipy na povlečení se dávají bez háčku (úchytky), ale jezdec opravdu nesmí chybět. Pokud máte povlečení od nás a je bez jezdce, povlečení Vám vyměníme za nové, kompletní.

Reagovat